Hockey kväll

Har varit o kollat på taif i Mjölby idag, derby är alltid kul. Fritte hängde me också :)
Vi fixade så mamma ialf fick en av taifs sittplatser, medans pappa o vi fick stå i klacken. Usch det är skump när det är sånt där fjant tjaffs mellan de olika klackarna. Det var lixom nån skummis från mjölby som bara var där för att starta bråk. Men men. Matchen var bra, De vann me 8-4.
Mamma är för gullig. Hon hade fått sitta brevid 2 mjölbykillar, de hade visst varit skit stolta när de ledde me 2-0. Men sen när Patric gjorde mål hade mamma knackat en av dom på axeln o sagt stolt att det var hennes son, tur att inte jag satt brevid henne :P
Nu har jag satt på hennes nya elvis dvd så nu spelas det Elvis i hela huset!

Imon får vi väl se om jag ska jobba. Ingen som vet. Annars ska jag på stan med Fille, hjälpa henne att köpa det sista innan resan. Sen ska jag hämta Desperate boxen :) O sen ska jag kolla på alla program jag spelat in idag när jag var på hockeyn. Redig tv dag ser det ut att bli :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0