Helloooo

Idag gick jag upp tidgt o gick på basmöte på arbetsförmedlingen. Shit var sådär jobbigt trötrt så man höll på att somna :/ Men men, man fick ju veta lite ändå. Mer för de som är över 20 o får a-kassa. Nu är det gjort ialf, sköönt!
  Sen skulle Fritte o jag köra Ida till Nässjö station för hon skulle hem, men då fick Fritte en idé att hon skulle tatuera sig samtidigt o det fanns tid, så nu är hon stämplad för livet hon me, hon skrev Fredrika i nacken, redigt fint faktist!

Ikväll har det blivit myskväll hemma, nu när Bosse är hemma o allt. Gjorde varma mackor, sen har vi suttir framför tv:n!

Imon ska jag på nått möte för att komma in i barnomsorgs polen vid halv tolv. Sen kommer bästa Stina hit. Så himla tråkigt att vi aldrig hinner ses. Men imon så. Vi först på thai bo, sen ska vi bara mysa hela kvällen. Kanske träffa Sandra en sväng :) Bra dag imon!

Jag längtar tills jag får prata med Fille i telefon o höra hur hon har det! Man slutar aldrig förvånas på dig din tok ;)

Ha det bra! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0