Greys..

ja, nu har jag lega o kollat 4 avsnitt av greys 2, så nu har även tisdagen gått. Ska fixa e sak innan desperate börjar. Ska sova tidigt ikväll för imon ska pappa o jag åka fram o tillbaka till örebro. Vi ska hämta Eddan där :)

Pratade med Matilda förut, nu är vi redigt sugna på en tatuering. Jag vill hitta någon bra text som ska sitta mellan skulderbladen, jag är så dålig på sånna där texter, någon som har nått bra?
Bara vi kommer på varsin text så är det bara att åka upp till stockholm o göra´t :)
Shit är ju snart 4 år sedan jag gjorde min, kommer ju inte ihpg hur det kändes, men men det där löser sig alltid!

Nu ska jag åka.
Ha en bra kväll!
Tänker på dig Filippa <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0