godnatt

ja, nu är jag trött. Har inte vilat något idag, dagen har bara runnit på.
Började med att Fritte,jag o Eddan gick till lekparken, åkte "karusell" o lekte sjörövare..
   Sen var det bara hem o äta så var det dags för skridskor, så himla tråkigt o bara sitta o kolla på när han åker bakom en korna :P Men man ställer väl upp.
Sen var det fikadags med Matilda, så himla skönt o bara hinna träffas en stund ialf innan jag åker.
O nu ikväll kom Niclas, Greta o Maxxi, även Patric, Josefine o Villia. Så det har varit ett himla liv i huset nu. Så himla bra lekte Eddan o Villia. Gulligt :)

Imon förmiddag åker jag till Filipstad på obestämd tid, som längst två veckor. Vill bara komma bort ett tag o ha det gott, umgås med favvopojkarna.

Jaja, nu ska jag lägga mig o kolla på Greys, mumma. Edwin sover hos mig me, mysipys.
Puss& kram

Kommentarer
Postat av: Filippa

jag måste ringa näär det passar dig också. men vi hörs på msn.. ska jag berätta vad som händer i grey's höhhöh. älskar dig.. ps jag är gladare nu. pusss

2008-10-25 @ 06:36:22
URL: http://filippafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0