Godnatt

usch, va jag är trött nu, ska lägga mig men har inget att kolla på :/ jag vill ha en ny box!!

Idag har vart en bra dag, först tog jag det skit lungt till två, lagade mat till familjen o bara hade det skönt i mysbyxor.
Sen skulle vi ner o bowla, haha det var jag o pensionärerna där, men kul var det. Jag kom nog sist, jag var skit dålig verkligen, o min gamle morbror, shit han va ju bra :P

Sen var det bara hem typ så var det dags för träning, ikväll var det box med sandra, jag klarade hela passet men min hals mår inte bra nu, men den får en hel helg o vila :)

Imon ska jag me Bosse o Pappa till flisby o kolla sten till typ blommlåda där vi ska ha stora snygga krukor :) Verandan blir skitfin, ska bli kul i vår när vi ska köpa möbler me. Sen ska vi till Lkpg o kolla på Jocke som spelar innebandy. Vi skulle nog ta svängen förbi kusinernas nyköpta stuga i lilla boxholm :P Haha 08 de tänker inte så mycket ;)

Jaja, nu ska jag leta efter nått o kolla på. Sov gott. 
ps.  Amanda du kan väl skicka något mail innan du lägger dig, typ vad det var du hade gjort för fel o så, jag vill ju veta allt :) O Fille du kan allt svara på mailet istället. Hoppas du haft en bra dag i New york idag. Tänker på er!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0