Godmorgon

Ooooo, vaknade precis,kollade ut genom fönstret o ser att taken är täkta me snöööö. Vet att jag är lite sen med detta men jag är ju i Filipstad. Allt är de sena med här!

Jag ska snart ut o gå en morgonrunda med Maxxi, haha det tar ju mer om man går med vagn :) Igår var vi i simmhallen, jag simmade medans maxxi var i lilla.

Idag ska vi nog till karlstad en sväng, hämta Gretas mamma o handla lite. Sen ska vi på hockey ikväll, haha ska få se Filipstads a-lag , får väl se hur detta blir!'

Ohh jag ska försöka fjäska till mig en såndär stor vinter jacka av mamma o pappa, jag fryser redan så jag behöver verkligen en sån, men har ju fasen inga pengar :/

Jaja,nu ska jag ta upp Maxximus !

ha en bra dag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0