Godkväll

Nu ska jag lägga mig o sova o hoppas på att min hals blir bra tills imon så jag kan boxas med sandra :)

Ikväll har vart en bra kväll, jag tycker om o ha Stina här, världensbästastina :P Ne men vi har tränat ätit cesarsallad(haha den du amanda, nu gjorde jag dig väl lite avis ändå ;) sen kollade vi på bonde söker fru(nemen gjorde jag Fille lite avis me ;) sen var det oskylldigt dömd, så vi har haft en bra tv-kväll. Bra bra.

Imon blir det att slå gamle morbror o far i biwling(nemen amanda igen ;)

haha okej jag saknar er mina bästisar. längtar tills imon då jag kan läsa era mail som alltid.
Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Amanda

åhhh lite lyckas du, men neejjee, inte i närheten alltså vad du borde vara på oss :P du har inte skickat eller svarat på nått mail idag ju så de blir ju inget imonbitti!? puss <3

2008-10-16 @ 00:41:00
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0