Godkväll

Idag har varit en bra dag..
Först var jag i fika me tjejerna, sen hem o åt me pappa, sen ner till Fritte o baka med Lois o Friite(såklart). Haha fast Lois o jag satt mest medans fritte bakade morotskaka tiil mig, mohahah :)
Ikväll har vi vart o dansat, streetdance. haha. så himla dålig är jag. Jag vill kunna det där me breakdance o ligga på golvet o se snygg ut. men nej nej det var inte min grej. Men jag hade skit kul o ska dit o öva nästa torsdag me :)
Kul att Lois hängde me också!

Nu sitter jag o väntar på att amanda ska svara på msn. Jag vill att hon ska ringa igen.
Fy fasen, ikväll är en en kväll som jag saknar henne så sjukt mycket!
Men hon får ringa mig när jag sover för jag vill verkligen prata...

  
Idag har jag långt hår, imon kort. En spännande grej framför mig! :)

Sov gott! PUSS
                                  


Kommentarer
Postat av: Amanda

Förlåt, jag hade verkligen inte tid då, jag jobbade ju, sen skulle jag direkt möta upp Sara på stan. Men imon ska jag se till att ringa ett samtal, blir nog på morgonen runt 8-9 tiden, alltså kl 2-3 hemma. Hoppas du är hemma då, Miss You <3

2008-10-10 @ 05:37:17
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0