Freestyle

Så himla skönt att ha tränat. Jag älskar denna känsla när man är slut i kroppen :)
Jag körde något nytt pass, freestyle. Man stog typ på en surfingbräda. Man satt fast med en "pilatesband" Man dansade latinodans smatidigt sm jag drog med armarna upp o ner typ, haha hoppas ni fattade ;)
Det är så tråkigt när man precis köpt kort o alla pass är fullbokade hela veckan typ. Men men, nästa vecka blir det att träna tillsammans med Sandra :)

Jag måse berömma mig själv med, jag äter så himla mycket bättre. Endast knäckebröd med ägg o fil på morgon o kväll. Ska försöka börja med avocado o keso, det ska visst vara nyttigt o bra. även mackrill. (påminner om lettland ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ta mig en kopp te o krypa ner till desperate boxen :):)

PUSS 

Kommentarer
Postat av: sandra

nästa torsdag ska vi slå ihjäl varandra ;)

2008-10-08 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0