baaaah

Jag vill inte ha söndag, jag vill inet att min andra bästa vän ska åka ifrån mig! Fy jag kan inet förstå!
O fille du anar inte hur dåligt samvete jag har för dig när jag inte vart me dig alls mycket denna helg. Fy. Men ikväll, efter hockeyn. Då ska jag till dig. Då ska jag säga hej då till dig( något som jag inte längtar till!!!)
Men men livet är hårt ibland o jag vet att hon kommer få det lika bra som Amanda, jag är så stolta över er!!!

I fredags skulle jag har gett hela kvällen till Fille o hennes avskedsmiddag. Men då kom Niclas, Greta o Maxximus o överaskade. Så då åkte jag bara upp till Filippa o åt, sen åkte jag hem o umgicks me dom.

I går, lördag, var en stressad dag. Först kom Patric, Josefine o lilla Villlia hit. gud va söt hon va :)
Sen ner till folkets hus o planera 40 års festen, hem o göra sig i ordning sen var det bara ner igen, o kvällen flöt på.. Haha det är kul o se alla fulla människor :)

Idag har det varit en lugn förmiddag, bara legat o slappat i soffan. Men nu ska jag in i duschen, sen ska vi upp o kolla hockeyn. Sen ska jag hem till den bästa som sagt <3

Bra helg, men vill som sagt inte gå igenom slutet.
Uppdaterar senare.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0