ahhhh

så himla irriterad. När jag kom till arbetsförmedlingen så var det vara jag o en tjej till där. o allt var låst så vi gick upp till kontoret o då säger hon att de möterna bara r på tisdagar!! Men att han har sagt fel till mig för det står tom på pappret att han sa onsdag till mig. Så nu får jag gå nästa vecka. Men så himla strörande. Hon bad inte änns om ursäkt!!!

Nu blev dagen mycket seg. Ska med pappa o handla så jag kan köpa vad jag vill ha .. Sen vet jag inte vad som händer. Fritte ska jag väl träffa när hon kommer hem. Sen om Matilda o dom fått ordning på sitt badrum så skulle vi ses ikväll. Annars blir det nog hockey!

Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0