tråkig blogg?

haha, Pratade med Amanda precis, en timme flyger iväg lätt när jag pratar med dig. Fasen vill ha hem dig, o det är fler en jag kan man ju säga som vill ;)
Hon sa att hon tyckte jag hade en tråkig blogg, va fasen. haha.
Vad skriver man om på en logg egentligen? Jag har verkligen en tråk blogg, men är ju ändå folk som läser så va fasen :P
Ja, att lyssna på musik är ju typ det jag gör när jag sitter vid datorn så kan väl bjuda med mig lite ibland :)
Tänker på dig Amanda när jag lyssna på denna, på våra fina toner. haha <3



Nu börjar desperate H. Inget man missa. Ska göra mig en kopp te innan.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bra inlägg, bra låt, bra snack. Du är bra, nej bäst va de ja! <3

2008-11-19 @ 04:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0