torsdag

Snart helg o jag längtar.

Vaknade precis, skönt att sova lite o bara kunna ta det lungt på morgonen utan att stressa till nått.
Tycker inte du det Nina ;) 

Gårdagen gick ganska bra tycker jag. Det som inte känns så bra är väl mirtt betyg i engelskan. Men fick prata lite på intervjuen o jag klarar ju ut det om man säger så, o "iq" testet låg jag på medelvärde. de ni ;)

Idag är det jobb 15-22.

Imon är det jkpg, shopping på dagen, tänkte inhandla de fösrta julklapparna, oh längtar sååå till julafton.
Men svårt o köpa till Syskonens flickvänner, det får man titta på :)
Sen fest fest fest.
Ska ränna en bra skiva, men har inget nytt, nått förslag?

Trevlig thanksgivig usa.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0