tisdag morgon

förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft så mycket tid i helgen..

I fredags jobbade jag på badhotellet. Skötte ute eldininge o hängde efter Ida för att se hur allt funkade. Bra att jag hade henne. allt gick bra tycker jag. Nästa gång är den 22, utan Ida, gaah ;P
Efter jobbet mötte jag upp Sandra o Nina, vi gick till strandbaren o tog oss en drink. Gick sen hem till mig o tjatade massa skit o sen kollade vi ps.I love you. Jag bara älskar den filmen :) Det blev en sen o bra kväll!

oh lördagen var en väldigt stressad dag. Först ut på stan med Sandra o Sabina. Köpa farsdagpresent o avnjöt en fika på gotte. mumma.
Sen var det bara hem o duscha sen ner till idrottshuset o kolla innebandyn, sen hem o göra sig i ordning så fort jag kunde. För sex skule vi vara ute i mada där det var "hej då"  fest för Lois o Linge. Bra folk, roliga lekar. Tack för allt.
Åkte in till stan vid halv ett, gick till strand, träffa olivia o då var vi tvugna att hjälpa våra kära syskon lite. så ja, jag var väl inne på strand typ i tio minuter. Synd för det var roligt folk där.  Sen hängde jag på bror min på efterfest med bara innebandyfolk. Trevligt trevligt. Ja. en väldigt bra kväll, verkligen !

I söndags var det ju farsdag, låg o slappa i soffan tills det var dags för mat. Vi skulle fira både Jocke o pappa. så det bev lite paketöppning. Alltid kul. O tacos på det. Jag gillar när familjen samlas sådär. Blir ju inte så ofta längre tyvärr.
O äntligen kunde jag få se ett OTH en söndag med Ida. Det har jag saknat. Så bra söndag me.
BRA HELG, TACK

IGÅR VAR DET FRITTES FÖDELSEDAG :D:D Hon fyllde 20 år.
Ida, jag, Ebba o Hugo klampade in vid åtta tiden med tårta o frukost på sängen. Hon verkade bli glad.
Sen gick Fritte o Jag till badhuset, simmade, bubblade o batade. Fritte, du måste lära dig att slappna av lite, o att lära dig att sitta o bubbla i mer än 5 minuter ;)

Jaja, det var min helg o min måndag. Allt bra!

Min tisdag ska bli med Matilda innan hon börjar jobba, sen är det desperate med Ida o Fritte :D:D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0