thai bo

Idag hade jag mitt personliga möte på arbetsförmedlingen.. fasen jag vill ha ett jobb o slippa detta. Fix it please ;)
Sen kom Johanna in o vi gick på stan en sväng, käpte mig ett par svarta jeans som jag behövde. Sen åkte vi hem o kollade på sex and the city filmen, sen vart det lunch på gotte. Mumma.
Fasen jag blir helt konstig är jag går in dit. Jag saknar min bästa vän något otroligt när jag går in dit. sist jag var där trodde jag det var hon som stog där så jag sprang in med ett leende(jag hade fel) Idag stog jag vid kassan o fick se te påsar som hon skrivit! gaah vad jag är larvig. :P Jag saknar dig lixom Fille <3

Nu har Johanna åkte hem o det är dags för träning, thai bo.
Sen blir de tacos med tjejerna ute hos Ebba. Shit snart är vi bara 4 kvar av oss. Fast då är det också bara en månad kvar till Sofia o Hannah kommer hem :):)

Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0