Skype

Ikväll vart en bra kväll. Vi har varit ute hos Ebba o ätot tacos, snackade en massa strunt.
Haha, t ex Fritte hade skämtat med att Frittes bror Linus var adopterad i lördag. Lois hade visst gått på det o suttit o pratat om det me folk. Hon hade trott att han kom typ från Lettland? Haha så himla kul när hon fick veta att det inte stämde :P
Sen hade Emil vart så snäll o bakatkladdkaka som han kom ut me till oss. Cheasecake factory släng er i väggen ;)

Fritte hängde med en sväng efter, hon ville glo vid min dator eftersom hennes inte funkar, vi fixade skype o jag är helt överlyklig, nu kan jag prata med Filippa 10 grr om dagen om vi vill o känner för det. Vi kan ringa varandra o inte prata ett skit utan att det kostar..Gaah så himla glad :)

Nu ska jag lägga mig o kolla mitt sista avsnitt på greys. Ohh vill ha 4:an..
Hoppas på en skön sömn o inga drömmar. Hatar att alla drömmar handlar om samma person varje natt. Det stör mig!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda

Duuuu, inte en chans, du vet inte vad du snackar om ju! Cheesecake där är helt underbart gott, och så snackar du vanlig orginel kladdkaka? Kom med nått bättre nästa gång :p

2008-11-06 @ 01:05:17
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0