SKUMTOMTAR :)

Ja, det ligger endel av det i min mage. Shit jag blev så himla glad när jag kom in i affären o såg skumtomtar. Ohh jag älskar den här tiden när kylan börjar komma o  nu hade de tänt första rädet på storgatan me. :D:D

Har vart i Lkpg idag med mamma. Har vart o kikat lite i affärerna.  Köpte ett linne till lördag o en liten väska.
Var även o kollade på skor, jeans o jacka. Ja, jag är hel kära i typ ett par av de nya converse (lika som amanda) fast Fred perry istället+ att jag vill ha den stora, varma, sköna, mysiga Peak jacka. Mitt hjärta säger jaaa, min plånbok säger NEJ..
Gaaah.  Får tänka på det lite tror jag!

När jag kom hem låg mitt lilla paket som jag väntat på med mina filmer :D
Brudens bäste man
What happens in Vegas
ps. I love you
Mamma mia
SEX AND THE CITY

Jaja, nu ska jag ringa Ida, sen ska Amanda ringa. Sen ska jag nog träffa Fritte om jag orkar.
Ha en bra kväll.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0