SJ

Idag hade jag en såndär hemsk morgon, när man blir väckt pga att man har försovit sig,
vaknade en kvart innan jag skulle börja, kändes inte så kul att bara hoppa in kläderna o en på cykeln.
Tror ni inte att de inte hade skottat i bullerbyn, herregud jag drog cykeln efter mig runt gatan, ner i en glashal backe,
men jag klarade mig, jag kom i tid :)

Imon ska jag på arbetsintervju, tror då inte att jag kommer komma längre än så, men jag hoppas o vill självklart.
Det ska visst vara två intervjuer o ett typ "iq" test. Känns ju inte så bra. Men men.
Sen har jag problemet med att man ska ta med ett kort på sig själv, jag har inga nya skolfoton,
o det känns ju dumt att ta ett ego kort som man tagit själv?!
vilket ska jag ta?
                       

Håll höger tummen för mig.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kortet längst ner! Jag håller alla fingrar och tår för dig! <3

2008-11-26 @ 04:09:27
URL: http://segerson.blogg.se/
Postat av: Filippa

Uhhhh hur gick det??? känner mig så dum har inte hunnit prata med dig idag..

2008-11-26 @ 04:55:05
URL: http://filippafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0