Simskola

usch är verkligen inte sugen på att åka till aneby o hålla i två simskolor.
Vet inte om jag kan sånt här helt själv, har ju bara gjort det med Matilda, det är väl upp till bevis om jag är badassistent ;)

Haha, har suttit o kollat igenom massa gamla bilder, se från 2005 på bilddagboken, nickname: christiansson.
Shit va roligt man haft, o sandra o jag kom fram till att, ja vi har varit fjortisar. Haha, men kul har vi som sagt haft :)
Jag är så himla glad att jag har börjat umgås med Sandra o Nina igen, med er har man aldrig tråkigt :P


    

Ne, nu ska jag åka.
Ha det bra.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vilka minnen!



Kul har vi haft! :)

2008-11-18 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0