shopping

Så himla kul är det att pakca in sina nya kläder o grejer i gaderoben. Jag mår bra, min plånbok mår mindre bra kan jag säga. Allt blir så dyrt på hösten, allt man behöver.


svarta, skopunkten
Bruna, skopunkten

    
Shit va jag fick leta efter dom, men tillslut hittade jag dom på stadium :)
Även jackan är från Stadium. Älskar att inte frysa mer nu. Nu kan snön komma!

Köpte även, kjol, spetsleggings, t-shirt(ännu en matilda & sandra tröja) älskar deas kläder :)
Trosor, prövade frank dandy men det finns inga som slår salming, så det får bli det i fortsättningen.
Smink mm. Kulkul.

Nu ska jag kolla wallander klart, sen ska jag sova.
PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0