pöh

nu sitter jag här i min ensamhet. Sandra, Nina o Erik har gått.
I helgen har ´jag tagit över brossans lägenhet. Ville känna på hur det är att bo själv. Usch det är nog inget för mig. Känner mig redan ensam efter typ 10 minuter. Fast det kanske blir annat när det blir enns eget med sina egna saker o möblering o man kan pyssla med sitt eget..
Tänkte städa i ordning lite här imon, fy fasen va äckligt det är, klabb på golvet o massa disk, fattar att han inte är hemma så mycket.

Ikväll har jag jobbat på badhotellt, jag gjorde allt själv o klarade det:D:D
Så himla skönt o jobba där, musiken, dofter o allt lugn. Man blir avslappnad bara av att gå runt där.
Sen var det hockey med brudsen o mamma (såklart), synn att de förlora.
Sen Pizza, sen hit en sväng. Kul att Erik kom in me!

Nu ska jag nog sova, ska upp o städa o sen tänkte jag gå o byta min väska. sen blir det kanske bandy/hockey. Får se.
På kvällen ska jag o Matilda vara barnvakt medans alla andra går o kollar in mina stora idoler. Men jag tänkte att jag kunde hålla i efterfesten ialf. Det kan ju fixas.

Jaja, sov gott.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha idoler? vad är de för band, barbados eller? du ska inte ut imorgon alltså? :)

2008-11-15 @ 02:11:54
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0