Maxxi

Tänkte skriva några rader innan jag gick o la mig.

Igår var det mammas dag, vi tog en redig mamma o dotter dag. Vi gick ner till konsum o handlade, sen bjöd jag henne på fin middag på Träffan, ;) Sen gick vi hem o gjorde smörgåstårtor till kvällen.
jocke kom o även Patric, Josse o Villia. Då blir det liv i luckan. Shit vilket charmtroll. Hon charmar verkligen alla :)
Tillslut ko hela familjen från Filipstad också. Så näst intill hela familjen blev samlade.

Idag gick vi ut på stan, köpte en liten kofta till Maxxi, han är så stilig han.
Klockan tre var det jobb på spa. Kanske inte just vad jag hade lust med men men. Nu är jag hemma.
Ska sova nu, måste ju vänja mig vid att gå o lägga mig tidigare så jag ska orka upp på måndag.

Fritte, snälla kan vi åka till Lkpg på onsdag? Jag fryser ihjäl.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0