måndag

klockan är ett o jag har precis gått upp, Fritte väckte mig halv tolv, hallå jag vakna halv tolv? Det beror nog på att det blivit så morkt o allt. Jag behövde nog lite sömn. Sen skulle jag bara kolla klart på Greys avsnittet som jag somna till igår o jag kunde inte sluta, herregud. Det är så sjukt bra! Så ja, det är vad min förmiddag har gått ut på!

Tänkte ta mig ner på stan om en stund, kanske ta en farbror august med Fritte? :)
Sen tänkte jag hem o baka lite, ska pröva nya muffins recept. haha, kul o baka, kul o ge till Simon o Matilda. Snäll är just vad jag är!

Juste helgen kanske jag ska berätta om. Åkte ju hem i lördags morsse för att gå ut på kvällen.
Vi började hos Matilda, jag o Sofia kom dit. Gjorde oss i ordning, sjöng sinstar, ja, det hände endel som gjorde att kvällen förstördes lite, men men. Stina kom in o vi gick till Statt. Jag mådde inte prima, så kvällen blev lute dum. Jag träffade Nina som jag var med största delen av kvällen. Haha sorry att jag va lite konstig, haha.
Bra kväll ändå.

Igår låg jag i sängen tills det var dags för Hockey, redigt spännande match. Träffade Nina o Sandra där, sen blev det pizza o sen hem till mig o kolla söndags tv :) Kul kul. Bra söndag...Bra helg.

Jaja, nu ska jag ner o ta mig nått att äta. Uppdaterar senare.
PUSS





Kommentarer
Postat av: matilda

ja, du är allt snäll du :)

2008-11-03 @ 14:48:41
URL: http://thillys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0