Hemtjänsten

Klockan ringde 20 över sex, shit. Har inte gått upp så tidigt sen i somras. Därför jag är så sjukt trtt nu.
Men vill inte lägga mig i soffan för då kommer jag somna o då kan jag inte somna tidigt ikväll.
Ska ju upp lika tidigt imon me.
Hemtjänsten idag alltså, helt okej. Man åker runt till de gamla o för det mesta vämer på mat eller fixar frukost, sen sitter man o pratar med dom. Lätt förtjänta pengar :)

Sen ringde sj idag me, ska på arbetsintervju där på onsdag, jag är ju inte precis ensam om det, men får se.
Man kan ju inte göra mer än att vara sig själv, kul att kommit såhär långt ialf.
Fy fasen, jag vill verkligen ha det jobbet, kul o bli arbetskamrat med Matilda me då ju :)

Ne, nu ska jag ringa Fille sen kolla andra avenyn.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0