Färga håret?

När Amanda pratar om att förändra sig så kanske jag också ska? Ska jag bli ljusare brun? eller kanske röd-brun?
Kul att förändra sig lite, haha det är ingen som ser när jag förändras, jag klippte av merän 15 cm o knappt ingen märker det. Vafasen ? ;)

Usch idag är det allt en tråkig dag, ska snart laga mat till mamma o mig, potatisgratäng o kykling. Den du Amanda ;)
Sen ska jag o fritte nog ner o kolla på nått projektarbete som några esteter har, det är så kul när alla projektarbeten börjar, då har man lite att göra :)
Idag har jag suttit o försökt söka lite jobb, men det finns ju tusan inget, nån som har förslag på vart man kan söka?
O ikväll blir det mys ute i norraby, Elin är i stan me, kul kul :)

Längtar till helgen, Niclas o dom kommer ner, kusinerna från Stockholm kommer ner, mamma fyller år :)
Tråkigt bara att allt ska hamna på de helger som Eddan är hos hans mamma, saknar honom så grymt mycket.
Igår pratade vi lite, jag frågade vad han önskade sig av tomten, han sa att han ville ha en radiostyrd bil som åker in i mål, (?)o en radiostyrd båt som kan åka på vattnet (en mindre än vad han har nu) det är så himla svårt att köpa till den ungen han har verkligen allt.
Jag vet verkligen inte vad jag ska köpa till folk i julklapp. Jag älskar att köpa julklappar.
vad köper man till en bebis på 6 månader, eller tre bröder?
Svårt, JA!!

Så himla rolig bild. haha
han ser alltid så himla stor o vuxen ut på alla bilder, han är allt en liten farbror :)
Tjaaa :D


PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Joo förändring är ju alltid kul. Du passar ju i allt så de är bara köra på om du känner för de. Njut extra av potatisgratängen nu .. mums!

2008-11-19 @ 14:12:35
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0