1 advent

o idag är skyltsöndag. Ingen som ska på stan? Vill ju inte gå ut själv precis. Synd bara att det inte är någon snö på backen, det skulle gett mig en lite bättre julkänsla.

Helgen ja, shit vilken kanon helg.
I fredagsförmiddag stack Nina o jag till Jönköping, shoppade först. Sen åkte vi till Johanna och gjorde oss iordning för kvällen, satt o prata o drack o hade jätte trevligt. Sen vid elva kom Sandra, då var det dags för utgång, men sandra hade lixom typ fått i sig lite för mycket, så ja vid 10 i ett var vi på första stället, haha, ni ska få se en bild där ifrån sen, så sjuky rolig gubbe mötte vi där. Haha 60 bast o är vigare än mig, den ni.
Sandra fick avsluta kvällen där, men Nina o jag gick in på nått nyöppnat ställe, där vi dansa massa, blev bjudna på dricka o sen ville de ha med oss på mat med, gratis tackar man aldrig nej till. Sen sov vi gott...

Igår var inte Sandra o Nina så pigga på´t om man säger så, jag har nog aldrig varit så pigg som jag var.(Det får jag lida av idag. ) Men Nina kom hit ändå, o vi dansa sjöng o hade kul bara hon o jag. Sen blev det strand o väldigt mycket dans.
Kul kväll. Kul helg.

 Stter jag här helt död o försöker hitta någon som vill med mig ut en sväng. Jag måste ha mat snart.
Ikväll kommer bilder på min shopping o allt från helgen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

Vad treviligt du lever.. Hahah ett tecken... Hör av dig!!!! / Filippa

2008-11-30 @ 18:21:43
URL: http://fhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0