jag måste ...

jag måste bara säga att den röda rutan här intill, jag vet inet vad jag ska göra
med den, jag skulle försöka "designa" min blogg. Men det gick inte så bra som ni ser kanske ;)
Shit vilken skön dag det har varit idag, synd bara att vi inte kunde vara ute längre, men är ju ledig imon me så man kan sola.
Ikväll blir det nog bara någt film me Fille. Mys

Jag behöver verkligen klippa mig, o jag har inga pengar. Sånt är inte kul.
O vi fick HELA studiebidraget gött, jag kunde vara glad åt det i 5 minuter ialf, för när jag väl märkt det så kom min kära telefonräkning. Där försvann dom pengarna. blä.

jaja. ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: fritte

fan sandra det börjar arta sej:D snart är du likabra som B-bella:P hihi pusselibus

2008-07-02 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0