Idag kom ...

Idag kom Stöna in en sväng, vi åt lunch på gotte, Sofia kom o satte sig hos oss också, trevligt . Jag tycker om när hon o jag ses. Du & jag tillsammans, det går inte annat än skratta ;)

Sen åkte jag ner till Salongen där Ebba klippte Adam, tänkte hon kunde ta saxen i mitt hår ockås när hon ändå var på gång, själklart blev det så, det känns kort men fräscht :D Efter det skulle vi hem till Adam o kolla på film men Adam har så dålig filmsmak så jag stck till Ida istället o åt kvällsmat o kollade så lilla Hugo mådde bra :D
Usch Ida visade mig lägenheter som hon kollat på i Trollhättan, du får inte också åka, detta är inte kul. Jag kommer hälsa på dig varje helg. Jag måste nog börja skaffa mig lite nya vänner, någon som ställer upp ? ;)

Fick massa bilder från när vi var i filipstad, usch va jag vill ha mina favvopojkar här, jag saknar dom hela tiden! Men nu kommer de ner en vecka, då ska vi busa massa <3

Jaja, nu ska jag försöka börja leta lite musik till helgen, jag är på g med en grym skiva. De ni tjejer ;)

Puss& kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får komma och hälsa på så mycket du vill :) Alltid välkommen hos mig!

2008-07-08 @ 22:33:34
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0