Idag har ...

Idag har varit en kanonskön dag ute i Aneby :)
Så pinsamt var det när jag skulle dit. Stina hade sagt att tåget kostade 35 kr, så det var det enda jag hade löst, tror ni inte att de hade höjt till 40. Jag visste inte vad jag skulle göra, men tillslut gav sig tågvärden så jag fick åka med ändå :)
Sen när jag kom till Stina så åkte vi ut till någon badplats, så himla skönt var det, legat där hela dagen. Mumma.
Sen åkte vi hem o färgade mitt hår. Sen var det dags att åka hem.
För då skulle jag ut till Ebba på mys. Grilla o drick lite vin coh med bara vanligt tjejsnack ;) Jag gillar spontangrejer. :D

Stina o jag har planerat en liten tripp ner till Skåne v.33. Vi ska åka gula faran ända ner det. Hoppas på bra väder bara ;)

Men nu taggar vi till Båstad/ Halmstad nästa helg. Det ska bli grymt kul, Sofia och Ebba hänge me nu också, Kanonkul .

ha det bra!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0