Torsdag

Ikväll har jag jobbar sista gången med Titti, den bästa enligt mig :) Jag hade med mig pizza bullar som vi satt o åt på rasten. Jag verkligen trivs på mitt jobb med mina arbetskamrater, men nu går jag på den andra turen så nu kommer det ny personal. Hoppas de är lika bra.
Imon ska jag nog få delikation så jag också kan få ge medecin, allt kommer bli mycket lättare då. Hoppas jag klarra det lilla testet ;)

Imon sla jag först på torget med mamma o greta. Sen kommer Matilda hit, fasen jag saknar henne lite faktist. Jag längtar till nästa vecka så du är hemma i lägenheten igen :P
Sen kommer Stina o Johanna in så vi ska väl hitta på nått, Film brukar vara det bästa på fredagkvällar :P
O Annie kommer hem i helgen me, det tycker vi om :D:D:D

Jag saknar skolan lite, eller klassen ialf, kan vi inte fixa en klassfest snart. Jag vill :D

Jaja, ska lägga mig o kolla på Sex and the city nu.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0