Söndag

söndag, sista dagen innan jobb, dagen efter lördagen, bakisdag.

Igår var en väldigtannorlunda kväll, jag och Johanna hängde me Stina. Vi började lite hemma hos Stina, sen åkte vi ut till ett så jäkla fint hus i Skärsjö, där fanns detfolk i alla åldrar. Men det var trevligt. Sen kom Bruno  hämtade oss för att köra oss till björnholmen. Det var en så himla snygg kille, men jag fick visst inte tycka det för Stina, Synd det.  haha
Det var himla drag i en gammal lada, myket folk. Jag o stina trängde oss längst fram när Björn Rosenström började. Bra gjort. han var väldigt bra men det var ganska dålifr ljud o jag kunde visst inte s många låtar. Haha. Kul kväll men bussresan till Aneby var mindre kul, tack Johanna för du hjälpte mig. PINSAMT

Ikväll ska Annie, Fille o Ebba komma hit o kolla på film o mysa. Sånt vi gillar såhär på en söndag.
O nu är det klart att Ida ska plugga i trollhättan, unne en vän som försvinner :( Men jag har kollat tågen o det kostade bara 190 enkel dit. så jag kan komma till dig ofta gullet.

Ha en trevlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du ska va hos mej jämt ? :)

2008-07-20 @ 19:41:31
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0