Skön dag.

Jobb 8-2 idag, usch va seg jag var, Det var så himla lungt, höll fasen på att somna. Det är så mysigt o gå med de gamla när de är på bra humör, de sprider verkligen glädje.
När jag kom hem åkte Greta, jag eddan o Maxxi ner på stan, köpte lite bebis kläder o sen gick vi o fikade. Sen har vi bara ätit gått o haft det skönt.
Jag ska åka upp dit vecka 31 o hjälpa odm med huset. De kommer ju ingen stans nu när Niclas sitter i rullstol.

Idag kom min kusin o frågade om jag o Amanda kunde servera på hennes 40 års fest den 11 oktober, jag sa lixom självklart ja för jag vet att amanda tycker sånt är lika kul som jag. Men jag svarde lite för snabbt. För amanda kan inte alls servera, hon är ju i Usa då :/ Så jag hoppas på att Matilda vill vara med istället. Men ändå, herregud det är inte långt kvar till hon åker. gaah.

ha det kanon.

Puss &kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0