Onsdag

Jobbar från sju till fyra. Det har varit en skönt dag, typ känns som vi suttit o pratat hela dagen. Kul jobb jag har :P
Jag har så svårt o sova när jag börjar sju , jag är så orolig att jag ska försova mig så jag kollar på klockan hela tiden.
O då vill  man inte ha en salppedag på jobbet sen för då blir jag bara tröttare :P

haha, jag undrar hur våran resa kommer bli i helgen, ingen vet nått, ingen vet m vi ska tälta eller sova i bilen, sju stycker i en passargerar bil, kan det gå tro? Eh Amanda o jag kan ju hitta andra ställen o sova på ;) 
Ingen vet helelr om vi ska till Halmstad eller Båstad eller båda två, haha. Ja, men impuls grejer är alltid roligast :)

Vad händer idag/kväll då? Ska man kanske bara ta en slappar kväll o bara pyssla om sig själv?  det är sånt som märks.
Jag tycker det är lite tråkigt att jag inte kunde hänga med till stugan. Pratade med mamma nu, hon sa att det var jätte fint väder. Mindre kul kanske men jag tjänar ju pengar ialf !

En sak till, mamma o jag har lite bestlutsångest. Vi kan inte bestämma oss om vi ska åka till London eller till ett varmt ställe när jag slutat. Igår skulle vi ringa o boka ett hotell i london, då var allt så struligt o allt kändes lättar o bara ta en sista minuten resa där. Det lutar nog lite mer åt det. jaja, vi får väl se hur det blir :P

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0