Helgen..

Något Båstad blev det inte i helgen. Vi stannad hela helgen i Halmstad.
Vi tog våran lilla minibuss i fredags eftermiddag. Riktigt bra musik, jälvaste jag som fixat dom. Mumma på indian och flick/pojk låten ;)
När vi väl kom fram bestämde vi oss för att lägga oss på karlstorps camping. redigt trevligt. Vi förfestade på campingen sen åkte vi in till stan, o då försvann alla in till donken så jag o Fille ställde oss o pratade med några som delade ut kondomer. Rätt som det var kom en polis fram till mig o sa att jag skulle slänga min cider, självklart går jag för att slänga den men tar två klunkar innan, fan polisen såg det o gav mig 500 kr i böter. BAJS. det tog fan en halv timme för honom att skriva den lilla lappen, fasen va han tjatade. Dumhuvud! Har dom inget roligare för sig.
Men det förstörde inte min kväll. Jag hittade min man o gifte mig. Det blev ett naken bröllop;) Skämt o sida. Han fixade in mig på en ställe. alla tjejer kom tillslut in, bra det. Fasen vilket roligt ställe. Haha en Engelskman kom fram o ville bjuda mig på en drink, jag fattade det som att han skällde på mig. Men sen fick Hannah komma o översätta lite. haha det var kul, jag tog drinken o stack. Stack från min man o engelskmannen. sen vet jag inte hur man kan förklara kvällen mer, det är nogot som vi strycker över! Men försök o tänk en gång extra nästa gång jag tål mycket men det var hårt o höra. Men allt löste sig o det blev ett bra slut :)

Lördagen började med att vi åkte in till stan, gick o shoppade lite, jag fick mig bara en bikini o ett par skor, mer kyunde jag inte köpa eftersom jag hade en böter o betala när jag kom hem (bajs.) sen köpte vi med oss massa gott o åkte ut till tylösand o solade o hade lite picknick. Mysipys. Självklart fick vi inte njuta för länge innan regnet kom. Vi drock oss till after bitchen, tog oss en halmstad cider (älskar´t) men sen tog regnet över o vi drog oss till campingen för att börja kvällen. Jani, vi hade en mysig förfest i vårat tält, förfest i bilen innan vi drog in till stan. Vi satte oss på en ute servering. Sedan gick vi vidare till någon typ pub eller det var utan dansgolv men det stoppar inte oss, vi startade självklart ett över alla andra. Vi ska självklart alltid syna o höras ;) Sen ska jag beätta något extremt pinsamt. Vi gick sedan till donken dätr det var fullt med folk, jag skulle gå ut o ja, jag faller pladask på golvet, alla blev knäpptysta utan en- Oj, där kom hon. gaah va jag skämdes, jag gick lite fins ut sådär. Sen åkte vi till campingen o trodde att vi skulle ha efterfest men nej de tråkisarna ville sova så jag o Maija fick sätta oss själv o prata, sen ringde Simon mig full o glad. o glad blev jag för det :) haha

jaja. det var min helg. haha hoppas ni orkat läsa den:)
Nu är brossan med familj hemma så imon blir det Astrid Lindgrens värld med mamma, pappa o Eddan :)
Bäst o sova så jag kommer upp!

Godnatt.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: bästis

hahahahhahaaa, after bitchen, du är ju för söt du :p

2008-07-14 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0