Helg :D

Ja, nu är det helg. Det är skönt att man inte jobbar en enda dag denna helg! Jag njuter.
Nu har jag precis sövt min lilla groda, Maxxi är verkligen som en groda när han somnat, haha :P
Det kommer bli tyst imon när dom åker. men jag åker ju upp till dom snart. Pluttisar.

Ikväll var vi ute o åt på torpön som en liten sista grej på semestern. Väldigt trevligt o jag åt en så god räkröra, mumma :)
Sen gick jag över till Sofia o kollade på någon konstig film. O nu sitter jag här! :P

Imon ska jag o kolla på Björn Rosenström i Björnholmen, Det ska bli skit kul. De säger att han ska va så bra! Ska med Stina dit, men först ska vi på förfest med massa nytt folk, det tycker jag är kul!

Jaja, skriver mer imon..

Puss& kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0