Gränna/Visingsö

Ja, även idag har jag varit ledig :) Då hängde jag med Mamma, pappa, Niclas, Greta, Eddan o Maxximus till Gränna. Farmor hade lovat eddan att få åka den stora båten över till visingsö :)
Så det gjorde vi, vi är nog världens mest klumpiga familj, eddans lilla vagn, Maxxis stora gamla vagn o sen Niclas i rullstolen, haha vi var inte smidiga upp på färgan :P
Men när vi väl kom över åkte vi remmalag, för mig var det första gången. Jag klarade det utan akut medecin :)
Sen åkte vi över till gränna igen o åt vid hamnen. Jag tycker om sånna här dagar när vi umgås familjen!

Imon är det jobb igen, 8-2 skön tid.
Så nu ska jag lägga mig snart.

Godnatt
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0