Astrid Lindgrens värld

Så himla mysig ledig måndag. Jag, mamma, pappa o Eddan åkte till Vimmeby, till Astrid Lindgrens värld. Så himla mysigt. Vi lekte i massa mini hus, var på allsång, hade picknick, jaa, det var så himla mysig dag. Jag bara älskar sånt där! Tänk vad kul sånt var när man var liten. oh, en redig sagovärld. Hur de kan bygga upp det så lixom :)

Ikväll har vi bara myst. Amanda kom hit med hennes lilla kusin Elsa, haha vi satt här som två morssor, så kommer vi sitta om några år ;)

Nu ska jag gå o lägga mig brevid min lille pojk, han ligger o snarkar i min säng. :D Imon ska vi åka till Gränna o Visingsö. Det är skönt att vara ledig lite!

Godnatt

Puss&kram



 


Kommentarer
Postat av: Fredrikan

Oj va många "mys-ord" haha:D hoppas ni får en rolig dag idag! pusskram

2008-07-15 @ 12:03:45
Postat av: oskar

svar: fan vad kul :D visst är det så mysigt att gå omkring där och känna sigsom barn igen :p

2008-07-15 @ 15:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0