22.48

nu har jag betalt min kära böter, det var min första o min sista kan jag lova, jag hade 800 kvar, nu har jag endast 300 o jag ska till ullared på Torsdag, det får bli att ta ett lån av mamma. Jag tycker inte om att låna pengar. Men får ju lön på Fredag, det är skönt!

Usch, jag tycker det är så skönt att vi inte har något med varandra o göra längre, vi lever verkligen två helt olika liv.
Jag tycker verkligen att allt varit kanon nu efter skolan. Jag trodde du hade blivit bättre. Men nej du är fortfarande den som verkligen säger allt, det känns som du ör allt för att trycka ner mig, att jag inte ska kunna må bra. Jag saknar dig, det gör jag. Men det känns som att man borde lära sig hur man ska bete sig mot folk.
Aja,

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0