Jul jul

Vilken bra julafton det blev trotts allt..

Vi kollade kalle, sen mat, sen paketöppning o sist lite spel.

Har endast varit, jag Paric o Jokce som vart hemma hos Mamma o Pappa.

På annandagen blir det annat, då är alla samlade o de sista julklapprna ska delas ut.

Är också väldigt nöjd med paket som jag fick..

Var bland annat..

- Oc box 1 & 2

- HAMBURGARETELEFON, tack tack tack Amanda o Filippa :):)

- Addidas tröja

- Smink från make up store

- Pengar

o massa mer, jag är supernöjd.

Nu har vi suttit uppe o kollar på Björn Gustvsson, jag kan verkligen inte få för mycket av honom!
Ska lägga mig nu så jag är pigg imon..
Har inte planerat så mycket på dagen, men på kvällen blir det fest..
Paketlek o Singstar, kan kvällen bli dålig? Aldrig.
Synd bara att man inte kommer in på statt, men nästa år så..

Jaja, hoppas alla haft en bra dag.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Familjen Fundin

Tack snälla söta Sandra för den fina julgruppen vi fick. Du är för go´! Ha en fortsatt trevlig Jul och ta det lugnt i kväll. Puss på dig!

2008-12-25 @ 10:09:30
Postat av: Anna

Har du björns Dvd du också?:D

2009-01-05 @ 13:10:17
Postat av: Anonym

Har du björns Dvd du också?:D

2009-01-05 @ 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0