Joker

Idag har varit en skön dag, har haft julbak med mamma med massa hög julmusik.
Sen har vi typ bara legat framför tv:n o slappat. Skön söndag.
Tänkte lägga mig tidigt ikväll. Jobbar 7-15 imon. Sen vet jag inte vad som händer..
Träffa Fritte?

Har även vart inne o sökt på lite studier, vill ju jobba på behandlinghem i framtiden men vet inte vad man ska plugga då.
Var inne o läste lite, då stog det att om man läst omvårdnad iniktning psykiatri så kunde man komma in direkt på det, va fasen läste jag inte det. Jag kommer aldrig ha användning av att jag jag BF i tre år. Hur fasen skulle jag kunna veta vad jag ville bli när man gick i nian? Helt sjukt att man ska göra ett sånt val då. 
Men som det ser ut nu kommer det bli sjusköterska, inriktat på psykiatrin. Det är ju en väldigt bred utbildning.
Men då bli frågan, NÄR ska jag börja plugga. Jag vill ju utanför sverige lite innan, så ja om jag har tänkt rätt verkar det bli hösten 2010 som jag kommer börja plugga. Så ja, jag har ju en tid kvar att tänka :)

Haha, ha en bra söndag kväll.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0