GOTT NYTT ÅR!!!

Jaa, gott folk, då är det ssta natten man sover på året 2008.
Har varit dålig på att uppdatra här, men har ju vart fullt hus hela julen, då känns det inte så kul att gå o sätta sig här.
Så en bra jul har jag haft, älskar när familjen samlas :)

Nu sitter jag o försöker få ihop en nyårsskiva, den måste ju va perfekt, hehe.
Imon blir det först skridskor, sen bastu med alla, sen åker jag, Nina o Sandra hem o gör oss iordning, o då blir det singstar :):) Sen blir det mat,lek, dans o FEST hos Robin, Kulkul.

Sitter o kollar på lite mobiler me, men hittar inget sådär som jag verkligen vill ha.
Eller jo en, men Matilda säger att den inte är bra, så då kan man ju inte köpa den.

Bilder från Julen kommer nästa år, även nyårsbilder!!
ha det bra.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0