tråkig dag

ja, det kan man verkligen säga. jag har varit sur o irriterad typ hela dagen. Tycker inte om sånna här dagar.
Jag vill hitta ett jobb så jag har något att göra på dagarna!
På onsdag ska jag ju faltist till badhotellet o träffa spa ansvarig. Hoppas att det går bra ialf.

Imon ska jag till Stina, får se om vi kanske åker o hälsar på Johanna o Jkpg. De är sånt som märks. :)
Jag är så glad att jag har dig gumman!

Min lilla gris ringde ikväll. Han var ute o åkte bil mitt i natten me Niclas, han hade fått en glass också. :)
Han ville att vi skulle komma upp. O Greta tjatade me att jag skulle komma upp till marken. Så det var bara att boka ett tåg till nästa onsdag.
Men så himla tråkigt att Greta ammar, annars är det alltid mycket folk ute på marken. Skulle varit kul men men!
Jag har ialf världens finaste brossöner. Mmmm, de är bäst!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0