tråkig dag

Jag är trött på att inget göra. Herregud. Jag vill ha ett jobb nu. Någon som har förslag?
Jag har börjat kolla i linköping/jönköping för jag är så trött på Tranås.

Jag ska hoppa in i kväll på östanå, jag blir så glad när de ringer in mig. Jag trivs så bra där me alla tanter.

---
Igår åkte jag med mamma o pappa till lkpg. De ville se Jockes o Sofias nya lägenhet. Oh jag vill också skaffa eget o speciellt bo så bra, mitt på torget i linköping. Det skulle man inte tacka nej till.
Vi åt kina mat o sen åkte vi hem. haha så kul har jag typ.

Nu ska jag ringa upp till Amanda o se om hon vill göra nått innan jag ska till jobbet!

Ha en bra dag! Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0