Tack Fritte

Ja, det är tur jag har dig. Det här med blogg att designa o filura är inte riktigt min grej.
Jag har lixom inte kunnat lägga upp en bild på väldigt läge men det fixade Fritte på nolltid!

Idag är det en sån där rolig jobbdag halv två till nio. Fast jag ska bjuda på fika för det är min sista "ordinarie" dag. lite surt kan man säga! o inget har jag efter heller!
 Någon som har nått förslag på jobb?

Igår efter jobbet om Matilda o hämtade mig för vi skulle ta en kvällspromenad. Så himla skönt så sent på kvällen. Var inte hemma föränns halv elva. Vi gick svängen över stan.
Det är så skönt att man bara kan komma ut o prata av sig lite! Kanske promenad ikväll igen, fast den andra rundan tror jag va ? ;) 
Jag är så glad att du ska va kvar i Sverige <3

Nu ska jag ställa mig o laga lite mat till min familj. Sen ska jag ner o hämta fika på Märtas o sen är det jobbedags :P

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: fritte

men vart har din meny tagit vägen:P? haha sötfiisk

2008-08-21 @ 18:09:14
Postat av: matilda

överaskning är att jag kanske ska ut o resa i flera månader ;) haha ja skojja bara med dej fis, ja kommer inte lämna dig i första taget <3

2008-08-21 @ 20:36:50
URL: http://thillys.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag är kvar i Sverige ju !

2008-08-22 @ 09:21:09
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0