sovit gott?

ja, jag tror jag har gjort det. Haha, Pratade typ 50 minuter med Ida precis. Ohh va jag saknar dig!  Men snart ska jag komma o hälsa på! Men ialf sa hon att hon hade ringt vid två inatt o jag har inte en aning om att hon gjort det. Men hon sa att jag hade varit trött. Så jag pratade nog i sömnen. Sånt kan bli lite pinsamt!

Jaja, skadra mig ner till soffan igen. Mamma o jag har en redig slappedag :)

Föresten, vi letade sista minuten förrut. Shit de är ju dyra. Eller asså de kostar ju som en vanlig resa annars gör. Inget som jag eller hon har pengar eller lust till att göra. Vi funderar på att chansa på ett ospec, men vi kan inte betsämma sig. Man kan ju komma till ett redigt skit ställe. Fast det ända jag vill ha är toa o dusch på rummet! Men men vi ska åka ner till resebyrån o kolla om det finns nått där kanske! Får väl se hur det blir! Jag vill bort ialf.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar dig! och det är så kul o skönt att prata med dej!!

2008-08-24 @ 21:27:37
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0