Söndag

o, jag vill bara gå o sova nu. Min morbror drog upp mig halv åtta för att vi skulle till linköping. det var bara att ta sig en mugg fil och en resorb o sen sätta sig i bilen o sova, haha orkade inte änns hänga med på byggmax, jag låg o sov i bilen hela tiden. Sen tog jag mig ut eftersom att jag skulle till Ikea o köpa grejer till patric badrum som jag ska göra i ordning. Det ska bli kul o se hur det blir.
Efter Linköping hängde jag me ut till blävik där mina kusiner från stockholm har hyrt en stuga. Hahah, jag har kommit på att jag är väldigt liten för att va kusin med dom, De fyller snart 50 förtusan, men det beror ju på att mamma är en sån sladdis. Jag fick träffa mitt "kusinbarn" för första gången idag, 2 månade så himla söt, Ivie heter hon. Mamman är från england, så där får man inte tala svenska. Bra öving. :)
Vi åkte även ut o kollade på gården där min morfar föddes, det är lue mysigt o se sånt där så man kan berätta något till sina barn.  :)

Igår hade jag en väldigt rolig kväll. Först åkte vi ut till adam, vi lekte mest lekar o stog framför tv:n o sjön :)
Sen åkte vi in till stan, gick upp till Patric en sväng där de hade lite hcokey fest. Sen gick vi vidare till statt, oj vad vi dansade, jag dansade med alla möjliga. Sen satte vi oss utanför City grillen o tjötade med massa folk, vi pratade med Richard om att ha 9f fest någon gång, shit va kul det skulle va , haha :)


Imon är det upp o jobba vid sju så ska ta mig en macka o sen gå o lägga mig o kolla på tv, är det något bra ikväll?

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0