slutet på helgen.

ja, söndagar är aldrig roliga. Verkligen se dag me köpe mat o tv. haha. Man orkar aldrig göra nått!
O för att göra denna söndagen ännu sämre så har Sofia o Hannah satt sig på flyget ner till australien. O dom kommer man ju sakna kan man säga. O inte nog med det. Ska till Fritte o säga hej då ikväll. Jag klarar inte sånt här. fasen. Men det är ju skönt att veta att dom kommer ha den kanon kul ialf. Jag är ju avis på dom, verkligen!

Igår var det ju Lasse på schemat o man kan inte mycket säga, Går aldrig att förklara sånna känslor! Fy fasen va bra han är. Men vi sa det igår, det är så synd att lasse har blivit en sån "inne" grej. Alla små fjortisar som skriker o gormar efter honom, som skriver lasse i pannan o massa skit, usch de förstör våran gamla lasse!
Om man bortser från det kan det ju inte bli en bättre lasse konsert, I LINKÖPING OCH SISTA FÖR SOMMAREN!
Det finaste var när miss li kom in o de sjöng "om du lämnade mig nu" o fy fasen. Båda började gråta det var nog inte någon publiken som inte hade tårar i ögonen. Mmm. den känslan vill jag ha igen! <3

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0