saknar er

jaa, det kan man säga. Saknar mina tjejer. Skriver me Sofia nu, gaah jag liev helt till mig när jag såg att du loggade inte.
Som vanligt finns det inget att berätta om Tranås.
De verkar ha det bra, bara att vädret inte är det bästa men de kommer nog få sol så det räcker. :)
Jag är så himla avensjuk, jag vill också åka bort..

Annars har dagen varit lugn. var ju på Badhotellet idag, träffade spa ansvarig. Hon var jätte trevligt och jag hoppas att jag får hoppa in lite ibland. Ska få hänga me o lära mig på tisdag, lära mig att göra kurbad och värmebehandlingar. Så himla roligt. Det är något jag skulle tänka mig jobba me om jag inte följer de andra tankarna :P

åkte till Matildas kusiner sen är Matilda o stina var. det hade inte gått så bra för hästen så alla grät tom matilda o jag som knappt träffat hästan o inte fattar ett skit. Men ingen av oss kan se folk gråta. Tur att vi har varann ialf :)
O jag hoppas verkligen att det löser sig för stinafiiis.

Jaja, ska ner  ära kvällsmat nu sen sätta mig o läste gömda, shit vilken bra bok den är, bättre sent än aldrig att läsa den :P

haha. Pusso kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Saknar dej massor. Speciellt nar man laser om allt som hander hemma (eller inte hander). Man ar ju van vid att veta vad alla gor. Nu har man inte en aning. Usch. Saknar i alla fall dej!

2008-09-12 @ 05:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0