Onsdag.

Godmörgon sverige.. :)
Så himla skönt att kunna sova ut lite ialf, jag vaknar vi åtta ändå men kan somna om ialf, oh va skönt :)
Har precis gjort frulle till mig o morbror, ska ut o hjälpa honom lite me altanen, sen måste jag fortsätta med mina tack kort, även laga mat till familjen, detta ska ske innan ett.
Då ska jag o Fritte ner till Patrics lägenhet o börja med badrummet. Hän är ju lite mer pysslig än vad jag är :P

Oh sen kommer min lilla fis från Aneby, vi ska antingen o simma(men simmhallen har ju pissdåliga tider) eller så blir det promenad o hyra film o sen bara mysipysa :) Loveit

Jaja, bäst att dra sig. :)

Kommentarer
Postat av: frittefrutt

jobba på kvinna:P! duktigt.

2008-08-13 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0