Måndag

Idag var det jobb 7-14, usch va trött jag är. Jag hatar att börja sju för då har jag svårt att sova pga att jag är rädd för att försova mig. usch det var en jobbig dag eller jobbig o jobbig. Det är påfrestande när något sånt händer. Men men tur att jag inte jobbade igår.

Jaja, efter jag hade cyklat hem i össsregnet kom amanda o åt lite mat här. Sen kom Ida o Hugo hit o vi kollade på film o drck te. mys. Jag kommer sakna dig så sjukt mycket, speciellt på söndagar ;)
Nu ska pappa köra ut mig till Johanna där jag ska tillbringa natten, imon blir det jkpg. Mumma.

jaja, ha en bra kväll/dag.

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kommer sakna dej så himla mycket med!

Men hoppas att vi får ses ofta :)

2008-08-05 @ 22:20:12
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: fritte

när ska vi ses då:P?

2008-08-06 @ 15:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0